瑪莉特(Marit Larsen)-


觸動心弦(聲音甜美、空降挪威金榜冠軍的


首發單曲、讓我們靜靜聆聽…)


If A Song Could Get Me You


如果有一首歌能留住你



I could try with a waltz


我能嘗試華爾滋


 


I could try rock’n roll


我能嘗試搖滾的節奏


 


I could try with the blues


我能嘗試藍調的憂愁


 


If a song would do


若有首歌能夠


 


I could sing it high or low


我能夠用高音或低音來唱


 


When I let you go, you know


你知道當我讓你離開的時候 


 


I thought it was for the best


我想在當時那是最好的


 


Now it is so obvious


如今顯而易見


 


So here it is, here it goes


他就在這 又要走


 


I could try rock’n roll


我能嘗試搖滾的節奏


 


A change- your-life-forever-tune


一個永遠改變你生活的旋律


 


If a song could get me you


如果有首歌能讓時光倒轉


 


I could make it high or low


我會用高或低的歌喉


Sing it on the radio if that


is what I need to do


在電臺中將他唱出


如果真的需要我這麼做


 


If a song could get me you


如果有一首歌能留住你


 


I could run for miles and miles


我會不斷的奔跑


 


 I’d take off and


I’d start flying


我將翱翔在天空


 


I could cross land and sea


我將會橫越陸地和海洋


 


If you’d just believe me


如果你真的相信我


 


I should not have hurt you so


我不該如此的傷害你


 


This old house is not a home


這個老房子不再是個家了


 


Without you here there’s no use


沒有你 這裡不再對我有任何的意義


 


I’ve got no time left to lose


已經沒有多餘的時間可浪費


 


So here it is, here it goes


他就在這裡 又要走


 


I could try it rock’n roll


跟著你搖滾的節奏


 


A change- your-life-forever-tune


一個永遠改變你生活的旋律


 


If a song could get me you



如果有一首歌能留住你



 

 


I could make it high or low


我會用高或低的歌喉


 Sing it on the radio if


that is what I need to do


在電臺中將他唱出


如果真的需要我這麼做


 


If a song could get me you



如果有一首歌能留住你



 

 


If a song could get me through


如果有一首歌能讓我通過障礙


 


 I’d sing my way right back to you


我會用我的方式將你贏回


 


Tell me how to make it right


告訴我怎麼做才對


 


Tell me now,


I’ll start tonight


現在就告訴我 我會從今晚開始


 


I know I could make it last


我知道我會堅持到最後


 


I swear to you that if I knew


如果我知道我會對你發誓


 


What I was getting myself into


我對自己了解多少


 


I wouldn’t answer to my fears


我不再理會我的恐懼


 


I’d never leave you standing there


我們將永遠不分開


 


Just look at me


只要看著我


 


If you’d only see me


如果你只看到我


 


I would prove my love for you


我會證明我對你的愛


 


I could swallow half the moon


我可以吞下半個月亮


 


Just tell me where,tell me when


只要告訴我什麼地點 什麼時候


 


I will have you back again


我會將你贏回


 


註:翻譯不是很順請好友見諒喔


You maker的音樂有時會上傳較慢


如有聽不到歌曲煩請留言告之


Claudia將及時修正


純試聽請支持正版音樂


 
歌曲來源 http://www.youmaker.com/






 


arrow
arrow
    全站熱搜

    牛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()