Cry On My Shoulder(靠在我的肩膀哭吧)Westlife



If the hero never comes to you
假如屬於你的男主角還未來到
If you need someone you"re feeling blue
假如你需要某人當你感到難過時
If you"re away from love and you"re alone
假如你離愛遙遠而孤單一人
If you call your friends and nobody"s home
假如你打電話給朋友卻沒有人在家
You can run away but you can"t hide
你可以逃離但你卻無法隱藏
Through a storm and through a lonely night
渡過了暴風雨還有孤獨的夜
Then I show you there"s a destiny
我會讓你看見每個人都有自己的命運
The best things in life
在人生裡最美好的事
They are free
就是自由


But if you wanna cry
但是假如你想要哭
Cry on my shoulder
就靠在我的肩膀哭吧
If you need someone who cares for you
假如你需要一個真正關心你的人
If you"re feeling sad your heart gets colder
假如你感到悲傷而心漸漸變冷
Yes I show you what real love can do
是的 我會讓你看見真愛的力量


If your sky is grey oh let me know
假如天空是灰的 哦 讓我知道
There"s a place in heaven where we"ll go
天堂會有一個地方是我們將去的
If heaven is a million years away
假如天堂有一百萬年之遠
Oh just call me and I make your day
哦 打個電話給我和我相約
When the nights are getting cold and blue
當夜晚開始變冷變暗
When the days are getting hard for you
當日子變得艱難
I will always stay here by your side
我將永遠待在你身旁
I promise you I"ll never hide
我答應你 我永不會隱藏


What real love can do...
真愛的力量...
What love can do...
愛的力量...







arrow
arrow
    全站熱搜

    牛 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()